hillfield

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Susy Adelsfield - 17 augusti 2012 23:57

Världens bästa avslutning på en fredag och en riktigt bra start på helgen! Vi åkte hem till Anna och barnen för att möta upp Lotta och Rolf som redan var där. Lotta hade dukat fram jättefint på bordet och så förberedde vi god mat tills Anna kom hem från jobbet. Kräftor, vin, vin och vin ;), vindruvor, kex, mjukostar, potatissallad, bröd med mera. Hur gott som helst och mysigt.


 


Jag har ALDRIG ätit kräftor tidigare i mitt liv, det blev första gången idag. Anna langade över en bit till mig. Tänk att man kan vara oskuld på något sådant fram tills man är 27 år hehe. Var skaldjursallergiker när jag var yngre, men nu överlevde jag ;)

Det bästa jag vet... sitta och snacka lite skit över några glas vin, speciellt med svärmor och svägerska. Känner att jag har hamnat så rätt.


Imorgon blir det fan sovmorgon. Har sagt att jag ska baka rulltårta med Abbe. Han gillar att baka, vilket är skitkul! Återstår att se om det kommer se ut om en rulltårta eller en hög med deg och klet haha. Det viktiga är ju att det smakar gott!


Nu ska jag slinka ner under täcket och mysa ner mig ordentligt. Öppet fönster och en lite småkall kudde... kommer sova gott.





Presentation


Mitt liv = mina val = min lycka. Häng på. Njuter av mitt liv med Per och vår lilla hårboll Diesel. Med vår underbara familj och vänner, i vårt hus.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards